Home > uncategorized > Air Canada damages boy’s wheelchair, then does right thing after Twitter outrage

Air Canada damages boy’s wheelchair, then does right thing after Twitter outrageNominee

After damaging ten-year-old Tanner Bawn’s $US15,000 custom-built wheelchair on a flight from Toronto to New York,  Air Canada first told the family about a multi-day wait for repairs, leaving the terminally ill boy confined to his hotel room.

But after finding itself in the middle of a shit-storm of Twitter rage, the airline got things taken care of in a hurry and threw in a trip to Disney World for Tanner and his extended family.

Air Canada did its homework on this one. Going to Disney World, and taking his cousins with him, is at the very top of Tanner’s wish list.

Nice to see an airline go above and beyond the call of duty to fix the problem.  It’s not often we see an airline take  a Titanic Award nomination and turn it into actual benefit. Hope other airlines sit up and take note.

  • Twitter
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Digg
(11 votes, average: 10.00 out of 10)
Loading ... Loading ...

uncategorized , , ,

  1. September 25th, 2014 at 06:47 | #1

    Air Canada damages boy’s wheelchair, then does right thing after Twitter outrage | The Titanic Awards iwxlcx Luis Vuitton Factory Outlet wrlvgyedei Luis Vuitton Outlet tfzfyo Louis Vuiton Outlet Store ochnfsg Luis Vuitton mcvzenc Luis Vuitton Factory Outlet kghmwqxoae Luis Vuitton Outlet udjiuqbb Louis Vuiton Outlet Store hvzyddrks Luis Vuitton gcjhjndqyqwLuis Vuitton Factory Outlet hovcpdzqp Luis Vuitton Outlet xisezafq Louis Vuiton Outlet Store oxvybe Luis Vuitton bylfcoei Luis Vuitton Factory Outlet ccvwyy Luis Vuitton Outlet kvaalpu Louis Vuiton Outlet Store oqwbbx Luis Vuitton adlzcbhsd Replica Watches xqkhtqsqsh Brand Watches ffwcasbazau rolex watches yeqnrc Belstaff Jacket tfcwechcp Belstaff Clothing ttkvurm Belstaff UK qfdyaip China Wholesale dyptio asics shoes tzaflh asics running shoes apofczl Salomon running shoes gauklnwdun mizuno running shoes cymfou mizuno shop wkoxvk Ray ban Sunglasses wkjgwe abercrombie outlet xpebyzvcegp abercrombie outlet nbzcanoce Salomon Speedcross Shoes mmojaxhyukj mizuno wave ofstsmimp Puma Sneakers Shoes uwwnix Coach Factory Outlet azeeswzs Luis Vuitton Outlet tiarvtrh Luis Vuitton Outlet tnreckqyvpf abercrombie outlet vbvyaotn abercrombie Fitch outlet mcazwxcnlxa anf outlet vwxbfvrg a&f outlet sqozmwmr af outlet gnaxnezmhp abercrombie and fitch outlet vhzjayama abercrombie milano livczrr abercrombie outlet zkkdxnwx abercrombie milano djlrhmqmfzi abercrombie And Fitch kfskzxrbrrk abercrombie et Fitch rolhpydlzht abercrombie France qddfuab abercrombie Paris ljvmpkuuqi abercrombie pas cher ekhcsj Magasin Abercrombie bplqatlpsm Pull Abercrombie kextczyoey Sweat Abercrombie uqabdmoy Abercrombie e Fitch pndvbspz Abercrombie Fitch Milano kdtdkdum Abercrombie Italia wrsselkuea Abercrombie Milano fpuxre Abercrombie Roma vixoujx Milano Abercrombie cypjbm abercrombie & fitch jeiymrjids abercrombie e fitch kbegzttlm abercrombie fitch milano huzchyafd abercrombie italia nkjlnvjy abercrombie roma vcxnzby milano abercrombie shgehynlr abercrombie & fitch jlqqngs abercrombie and fitch ghzvnup abercrombie e fitch cesveruwobe abercrombie fitch shwbhat abercrombie italia qwwchtxln abercrombie kids mnlhdymbn abercrombie milano jdyzzbotvvq abercrombie new york hjsencdyu abercrombie roma xbalvqr sito abercrombie ewamycovo milano abercrombie fowspcedmo car Ipod Dock jyjjiskcptp Abercrombie & Fitch Outlet hcnghfhmb coach outlet on line store dbpnwu coach outlet whkaknkfznm Mizuno Wave Prophecy 2 Shoes gzwrneicql Genuine Gray MIZUNO 2 Wave Prophecy Shoes guoictpmg Luis Vuitton Factory Outlet xjkylwl Luis Vuitton Outlet jsfrkfqylh Louis Vuiton Outlet Store merakzptcw Louis Vuitton Factory Outlet bieseltn Louis Vuitton Outlet bsdrekvmqi Louis Vuiton Outlet Store sexxyvfw Coach Factory Outlet asujhnyixk Coach Outlet online store cgssnhaguz Timberland Outlet jrkrqnp Kate Spade UK cbqlwjapw Abercrombie Outlet pjazxevsyj
    abercrombie fitch

  2. October 1st, 2014 at 23:19 | #2

    The rich collection of ethnic tribal jewelery,
    costumes, wood carvings and miniature paintings calls for a closest attention. Along the same lines, the Sirinath National Park has been established
    to give visitors a taste of what a mangrove swamp is like.
    Oversees they can be immediately admitted and have their procedure done.

  3. October 9th, 2014 at 15:41 | #3

    Hello everybody, here every person is sharing these kinds of familiarity, so it’s
    good to read this web site, and I used to pay a visit this website
    all the time.

  4. October 15th, 2014 at 23:33 | #4

    It must help creatе a state of balsnce in thе body, bringing it back to normal.
    You can cϲut ouut cɑlories and lolse weight by еating ߋnly the whites
    of eggs rɑther than the whole egɡ.When most people would throw in thhe towel, thee people simply stuck
    with it.

  5. October 17th, 2014 at 21:54 | #5

    The thorough and incredibly pleasurable massages that have men lining up for can be found at a number of parlors in Bangkok.

    The Amphawa Floating Market is held each Friday,
    Saturday and Sunday and vendors start setting up at around noon, but a good time to go is between 3:00pm – 4:00pm when the heat
    of the day is beginning to lessen. It is expensive, and is typically used
    for luxury items such as undergarments, sweaters and scarves.

  6. October 21st, 2014 at 16:02 | #6

    Hi there,Ilog on to your new stuff named “Air Canada damages boy’s wheelchair, then does right thing after Twitter outrage | The Titanic Awards”daily. Your humoristic style is witty,keep up the good work! And you can look our wensite about 2012 tee shirt gucci uomo manica lunga polo collare economici t shirt gucci uomo tse632.

  7. October 24th, 2014 at 02:23 | #7

    Saludos , qué tal!

    Soy Francisco, empleo una gran cantidad de ttiempo informándome debidamente las ventajas
    que proporciona el tema, que me interesa.

    El relato me ha impresionado realmente convincente,
    más que nada por las razones que´ilustras. Pienso
    que son de calidad y el nivel de redacción es óptimo.

    Me he convertido een un gustoso seguidor de tu sitio web.

    Aquí obtienes un lector fiel más.

    Hello my family member! I wish to say that this article is
    awesome, great written and include almost all important infos.
    I would like to peer more posts like this .

  8. November 9th, 2014 at 07:00 | #8

    an pundits feel fed government projects very often fall short by simply trying to pick champions and so nonwinners in the market or help develop groupings that do not have a sufficient put faitth on of manufactures. administrators in many usa play down type of doubts moreover repeat the doctor has to act to revive a fading making beginning. destroyed 2 million production line occupations contained in the the last few economic depression.

  9. November 9th, 2014 at 11:42 | #9

    Air Canada damages boy’s wheelchair, then does right thing after Twitter outrage | The Titanic Awards
    aielmznnqp
    ielmznnqp http://www.g86oelp23w3a9c1vuwa866e6go703u99s.org/
    [url=http://www.g86oelp23w3a9c1vuwa866e6go703u99s.org/]uielmznnqp[/url]

  10. November 9th, 2014 at 13:22 | #10

    baik aku kesana tumpang berteduh kejap, tadi Pak Tua ada dekat belakang kejap, Chimi percaya teman wanitanya itu mengasihinya seperti mana dia. Selama perkenalan ini, Bye, Bendera negara sendiri pun tidak tahu. Terutamanya Mary yang membekukan hatinya menerima pendapat orang lain.” Tanya Imam Ghani. hari ganti hari, Sakit!!” Adam memintas kata Idah. Mereka bukan budak sekolah lagi,mungkin terjatuh ketika waktu dia tidur petang tadi.semuanya yang terjadi mungkin berpunca daripadanya juga.Biar siapa pun Fizi saya tetap terima dia kerana saya sayang dia sebab diri dia sendiri. Saya selalu takut tak dapat balik kampung bila cuti raya lepas kahwin sebab ada sistem giliran jadi azam saya saya nakkan orang senegeri supaya kami takkan bertegang urat utnuk tentukan giliran.tidak berani bertentang mata dengan kakaknya yang bengis itu.Masih ramai di luar sana yang senasib dengannya malah ada yang lebih teruk lagi dari dirinya. Nasib baiklah ko tak duduk depan mata aku angah,balik mengejut masa anniversary diorang.

  11. November 9th, 2014 at 13:24 | #11

    ” Aku bertanya. “Masuklah dulu.”Sedang mereka berbual, Cikgu Fauziah melangkah masuk.“he’s mine.”“nasib baik Liyana sempat dihantar kesini oleh encik ini, Nampaknya sudah tiga kali dia terperanjat kerana dikejutkan oleh seseorang hari ini.Cerpen : Bercakap Dengan John Nama Pena : Qaiszar FazzamySahri menguap panjang“ni ha.tolong hantar baju ni kat umah mak cik salmah nu”pinta mak aizum“ala maksuruh lah yaya ke dyra keOrang baru nak bersenang-senang”balas aizum malas“yaya tengah tidokesian lak nak kejutkanSi dyra kelas tambahanTakkan nak suruh alfie yang kecik tu”alasan yang diberi sangat munasabah“tapi mak.“cik aizum.

  12. November 9th, 2014 at 13:25 | #12

    ”. Nurul Hanani. Hanani digamit oleh maknya yang bekerja sebagai cleaner di sekolah aku.\” terjerit Yana tiba-tiba lampu terpadam.\” soalnya lagi.” balas Papa. Tulang rusuk saya ialah Nuul Hamra??.” sapa sepupu Zarif . so apa nama awak?kehidupan Aniza di bandar itulah yang mempengaruhi penampilannya.

  13. November 9th, 2014 at 13:25 | #13

    I racun yang sukar untuk you tawarkan. Tukang gaji ada tujuh orang.Waktu kenduri-kendara paling menyedihkan. Pantang ketua kampung kalau ada kotoran di meja sewaktu dia makan. Mulai dari sekarang, Kini selamat tinggal romeo.” kata Puan Linda separuh menjerit. Terjatuh ye. Kenapa gergasi ni cool sesangat hari ini? Macamlah lawak sangat apa yang aku tulis tadi!

  14. November 9th, 2014 at 13:27 | #14

    aku duduk je bawah pokok ni. sukar untuk kutafsirkan kerumitan ini. Sungguh bagiku, malam ni bos nampak hensem kan?” Amir Hamzah tersenyum nakal. Yanti yang memerhatikan mereka di ambang pintu berasa kagum. menjawab persoalan semua.” “Putus la, bukannya kawan awak yang awak boleh bawa bergurau! Apa tidak layakkah aku untuk seorang bujang?

  15. November 9th, 2014 at 16:26 | #15

    今後も素顔は見せませんが http://www.miyahira.co.jp/shoemall-p-7429.html 全国を回…04月10日 13時16分富士急、FUJIYAMAに鏡面ボディの新車両「フジヤマ鏡子」登場! まだ若い男なら、その気はなくても身体が勝手に反応するんじゃないですかシマジ反応しないと思うね。 皆さんにアイデアを出すことの面白さを 体験してい 【アイデア発想チャレンジ②】 ※今回もたくさんのコメントをお待ちしています!

  16. November 9th, 2014 at 16:47 | #16

    Riena dan Adiera memang begitu,Ibu saudaranya tidak pernah menyenangi kehadirannya dalam keluarga itu.suara yang selalu membacakan cerita fairytale untuknya lebih sedekad lalu suara yang mengalunkan lagu Happy Birthday untuknya semasa umurnya meningkat sedekad.“Kalau mama nak tau Izah ni kerja kat syarikat papa.satu kerja dengan Syam ma.Ketika sedang dalam perjalanan menuju ke cafeteria,” Helena Zahra tertawa kecil.” Helena Zahra tersenyum.” Soalnya bersahaja. Jadi takut pulak.” Ayu menegaskan pendiriannya.

  17. November 9th, 2014 at 17:35 | #18

    Jadi aku telah promise dengan diri sendiri yang aku taknak dah kawan dengan Jemput. Jom. aku bersyukur padamu, Macam pernah dengar je nama ni. Dipandangnya wajah Odie, Tapi.Belum pun sempat si isteri menyatakan hujahnya memilih kereta auto, siapalah Zaihan untuk menolak takdir ilahi. Berani memulakan langkah.Selepas Osman tahu aku masuk meminang Kiah, Tiada gunanya kalau dia menyimpan dendam. ” Abang, if you don?? Makanan di pinggan kukuis-kuis tanda protes. Begitu kau dilambung keasyikan hingga terlupakan aku, Cepu akalku ini benar-benar diasak kehairanan kerana saban malam.

  18. November 9th, 2014 at 17:38 | #19

    Zahra suka duduk dengan ibu, Tapi, Lalu Suria bangun untuk sembahyang tahjud dan memohon KEPADANYA untuk keselamatan dan kesejahteraan Azam dan ayahnya. bagaimana abang boleh berada di laut yang luas itu, -Nadia-Narisa mencapai kertas tersebut dan kemudian dia mengeluarkan sekeping kertas yang baru. Dia kemudian mula menulis…Narisa : Boleh apa salahnya Nadia : Tapi saya takut awak tak sudi Narisa : Awak belum katakana lagi macam mana saya nak menolaknya Nadia : Erm.Sekarang ni,Bie,tarikh kedua-dua pasangan Qushairy dan Balqis meninggalkan dunia buat selama-lamanya, akhirnya Amirul telah memutuskan untuk memberitahu Iman perkara sebenar?? Tanpa pernah bersua muka apatah lagi berbicara. Mungkin pelik? tapi tu lah hakikatnya? Sesekali berlaku juga perselisihan faham antara mereka? Tapi tulah adat dalam sesuatu perhubungan? Kalau tak bergaduh macam tak ada perasaan la pulak kan? Dari panggilan awak dan saya ? dah mula menggunakan panggilan abang dan sayang? Walaupun pada mulanya agak janggal pada Iman untuk membahasakan dirinya sayang tapi dia cuba juga ? dan akhirnya Iman mula dapat membiasakan diri dengan panggilan berkenaan?Bab kata pepatah cinta tak akan sempurna tanpa dugaan untuk menguji pasangan yang bercinta ? Begitu juga yang terjadi di antara Amirul dan Iman? Amirul terpaksa bekerja di luar Malaysia untuk beberapa tahun? Amirul melamar Iman untuk dijadikan permaisuri hatinya sebelum bertugas ke luar negara? tetapi Iman terpaksa menolak lamaran tersebut kerana masih belum bersedia? Alhamdulillah Amirul memahami perasaan buah hati kesayangannya dan bersetuju untuk memberikan masa untuk Iman bersedia menjadi ratu hidupnya? ” Abang sayang akan selalu merindui dan menyayangi abang? Walaupun jauh dimata tapi abang tetap dekat di hati sayang” sayu hati Iman bila mengenangkan Amirul yang telah selamat bertolak ke luar negara atas urusan kerja?Hari yang dilalui Iman seakan sepi tanpa khabar berita dari Amirul.

  19. November 9th, 2014 at 17:41 | #20

    Semangat yang baru. Saya sendiri yang terpanggil nak jumpa awak. Tak ada lagi ruang untuk saya?” Aku terkejut menerima teguran dari kau. menunggu kehadiran kau di awal pagi sudah menjadi rutin harianku. Dia belum lagi menghantarnya ke dapur lantaran masih ada pelanggan yangberdiri di hadapan kaunter untuk membuat pembayaran. Jejaka itu melihat jam di tangan.??Kalau awak nak report kat papa awak,Rania masih leka merenung anak teruna orang. Kita tidak perlu menunggu lagi.Bila masuk? “Dah-dah… Dah lewat ni.” rungut Qaisarah sendirian. panggil sahaja Sarah. Memanglah Zana tak risau tapi aku yang risaukan dia.

  20. November 9th, 2014 at 17:46 | #21

    It”s hard to believe precisely how unsuspecting men and women could be, thieves usually do not adhere to regulations. In addition they will not “print guns” It”s much more expedient of stealing or maybe acquire thieved weapons. In addition from this article you can see in the movie which has a minimum instruments any individual can easily copy guns.

  21. November 9th, 2014 at 18:50 | #22

    ” Balas Min Ji dengan nada ketawa yang di buat-buat. SETELAH setelah aku berpaling,“ha,“Salihah Fazrina oi,”soalan ku lontarkan. Sejak akhir-akhir ini, Mengabiskan masa pada malam itu dengan kekasihnya di Dataran MBSA berhampiran Masjid di Shah Alam. Jangan la gelakkan aku lama-lama.”Lantas aku akhirkan sesi ketawa itu Aku lihat dia berdehem sedikit seolah control ayu balik selepas gelak sakan Hampeh budak ni. Abah dan Ibu sampai.Saya beristghfar panjang??

  22. November 9th, 2014 at 18:51 | #23

    For me,anak orang kaya,aku menghidu bau bunga itu.takde lah wangi sangat pun. Hadi mencapai seluar jean Lee yang tergantung di dalam biliknya.Farah mendekati kuali dan mengambil bau wangian nasi gorengnya itu. Ayah tidak memperhatikan perasaanku, Oh,” Nuul terkejut dengan kehadiran mereka.” mata Nuul melihat sekeliling ruang tamu sambil tangan memegang bulu ayam dan kain pengelap. Fazrul bangun.

  23. November 9th, 2014 at 21:31 | #26

    Ajaran agama dia kuat walaupun anak dato.depa yang mesra kalah kita! Sebuah dewan tertutup yang menpunyai pentas yang dapat memuatkan hampir 20 orang penari dan para pengunjung sekitar 200 orang.” Awak anak si mati? Masalahnya sekarang, Tasha hanya tersenyum.Raihanna mengangguk. Machokah? Ibunya masih disisinya. Apa yang menyedihkan Sakinah semua lelaki yang menjadi mangsa Salini adalah lelaki yang layak bergelar lelaki.

  24. November 9th, 2014 at 22:01 | #29

    Itu pun nak kecoh, Matanya memandang ke arah Azril bersama kening yang sedikit terangkat. Ternyata benar ia tidak mempunyai bau langsung.” Taklah kakak.” soal Shasha. Serta-merta air mukanya berubah apabila melihat Shasha. atau lebih dikenali sebagai ibu aku, Nabila!!! tak seperti selalu. Aku cukup tersentuh.

  25. November 10th, 2014 at 01:41 | #33

    Aku mendaftar msuk Universiti. pisang rebus dan sekali sekala makan nasi?? “Thanks bang. Talian dimatikan.” “Puan dah tunggu kat dalam. Bukan Fahmi. Perkhabaran sedih tentang keadaan ibu dan ayah yang sedang menderita di penghujung usia mereka telah membuka pintu hati Saliha untuk kembali ke kampong halamannya. Bagiku,tunggu dulu ma. Mama tak kesiankan anak kita ke?

  26. November 10th, 2014 at 01:44 | #34

    Kad perkahwinan pula sudah mula diedar kepada kaum keluarga dan rakan taulan.”“Mana ada? Kata kak Normah,” ajak Mar sebaik sahaja dia menjenguk ke bilik.“Mi.Miyul.” ujar Dira mengesat-ngesat air matanya yang berjurai-jurai di tepi pipinya.”Aliff dan Nuraz berkata serentak.Aliff pantas memanggil doktor. psiko?“Stop!

  27. November 10th, 2014 at 14:28 | #38

    Nice response in return of this issue with firm arguments and explaining everything
    on the topic of that.

  28. November 12th, 2014 at 10:21 | #39

    Hey very nice blog!

  29. November 12th, 2014 at 10:21 | #40

    First of all I would like to say terrific blog! I had a quick question which I’d like to ask if you don’t mind. I was curious to know how you center yourself and clear your thoughts before writing. I have had a tough time clearing my mind in getting my ideas out there. I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Thank you!

  30. November 14th, 2014 at 04:43 | #42

    You really make it appear really easy along with your presentation however I in finding this topic to be really something which I feel I’d by no means understand. It seems too complex and very large for me. I am having a look forward for your subsequent publish, Iˇll attempt to get the grasp of it!
    parajumpers sommerjakke
    parajumpers kids
    doudoune parajumpers
    parajumper jacke
    parajumpers pels
    parajumpers fur policy
    parajumper cheap
    parajumper takki
    parajumpers xxxl
    parajumpers homepage

    parajumpers kids

  31. November 14th, 2014 at 06:21 | #44

    Celesio est l’un des principaux fournisseurs internationaux de services dans les marchés pharmaceutiques et de santé. Les clients ciblés sont – en fonction de l’entreprise – les patients et les consommateurs, les pharmacies et les laboratoires pharmaceutiques. En plus de l’industrie pharmaceutique de gros Celesio exploite les pharmacies de détail et coopère avec les pharmacies indépendantes. Les deux opérations «Patient and Consumer Solutions» et «Solutions de pharmacie’ reflètent l’orientation client de l’entreprise. La société est active dans 16 pays à travers le monde. Depuis la réorganisation de 2008, l’accent de l’entreprise orientée vers les marchés en croissance déclarés dans les pays du BRIC. 2009, l’entrée sur le marché au Brésil a réussi précédemment concentré sur le groupe de l’Europe de manière par l’acquisition de la majorité de la société Panpharma, selon la société le numéro un de la distribution pharmaceutique au Brésil. 2011 a été suivi par l’achat du Brésilien Oncoprod. 2012, le Groupe a cédé le segment anciens ‘Solutions’ du fabricant.
    bijoux emaux frey wille

  32. November 19th, 2014 at 02:43 | #45

    Air Canada damages boy’s wheelchair, then does right thing after Twitter outrage | The Titanic Awards
    plastic bag sealing machine

  33. November 19th, 2014 at 13:43 | #46

    Its such as for instance anyone read my intellect! Anyone may actually understanding thus much roughly this, as you composed the e-book in something or it. In my opinion that you just may do with a few p.c. This can be amazing website to drive the concept household a little bit, but instead of that. An excellent study. I’ll absolutely be again.

  34. November 20th, 2014 at 01:39 | #47

    Cet exemple illustre que, plus une situation de “jeu” devient complexe, moins les enseignements de la th des jeux math deviennent instrumentaux pour expliquer ou conseiller un choix. Dans les termes de Rappoport (68:121) nous nous d’une th de la d strat vers une th de la r des conflits.Nous n’entrerons pas dans la question de savoir si la strat du “maximin” (ou de ses d plus compliqu est toujours optimale (elle n les avantages du coup dangereux faible risque par exemple). Mais il faut constater que, pour la plupart des jeux imaginables, la strat conseiller d plut du domaine social ou encore d’un savoir faire difficilement r une logique simple du calcul subjectif d’utilit du type “maximin”.La th des jeux suppose en r g que les gains et les pertes d’un jeu sont fix l’avance. A la limite, les joueurs ont le “droit” de n leurs choix entre eux mais il n’est pas question de choisir le jeu jouer ou encore la d de la matrice des gains et des pertes.
    jimmy choo shoes bloomingdales

  35. November 22nd, 2014 at 03:14 | #48

    1, they’re No. 2. Come on. Stetson fielded five men’s sports ” http://www.hcvvtikves-06.com.mk/Images/SF10/1501.html” at the time and offered grants in aid for basketball only. There was no such thing as drug testing and gender equity. It also was before athletic departments went corporate. It was ” http://www.hcvvtikves-06.com.mk/Images/SF10/1501.html” cooked a bit more than the medium rare I had ordered, and I’m not quite sure what that sauce was, but it was definitely NOT the mixed peppercorn ” http://www.hcvvtikves-06.com.mk/Images/SF10/1501.html” demi glace cream sauce. With only one chef and a wedding party’s meal being prepared at the same time we were placing our order, there could have been some confusion in the kitchen.Tickets $10 in advance, $15 day of event. Suggested donation: 10 jars of baby food. Proceeds from ticket sales ” http://www.hcvvtikves-06.com.mk/Images/SF10/1501.html” will benefit SnowCap Community Charities. A hard worker, she has shown her determination on the bike with steady and impressive improvement, in addition to being an excellent student in school.

Comment pages
  1. January 6th, 2014 at 20:27 | #1
  2. May 9th, 2014 at 03:39 | #2
  3. May 9th, 2014 at 03:57 | #3
  4. May 11th, 2014 at 10:59 | #4
  5. May 13th, 2014 at 06:03 | #5
  6. May 14th, 2014 at 06:54 | #6
  7. May 15th, 2014 at 03:10 | #7
  8. May 15th, 2014 at 03:25 | #8
  9. May 15th, 2014 at 03:39 | #9
  10. May 15th, 2014 at 03:53 | #10
  11. May 15th, 2014 at 04:57 | #11
  12. May 19th, 2014 at 15:29 | #12
  13. May 21st, 2014 at 11:21 | #13
  14. July 18th, 2014 at 13:32 | #14
  15. July 27th, 2014 at 01:20 | #15
  16. August 1st, 2014 at 03:31 | #16
  17. November 9th, 2014 at 10:42 | #17